ДОСТАВКА В БЪЛГАРИЯ 

След като направите своята поръчка, ще получите имейл от нас с потвърждение. Ние ще се заемем да опаковаме грижовно вашите продукти и ще ги изпратим към вас в най-кратък възможен срок.

Изпращаме всички поръчки с куриерски фирми Еконт или Спиди – до офис или автомат, или до избран от вас адрес. При финализирането на поръчката ще можете да напишете в поле коментар най-удобния за вас начин за получаване на пратката. Цената на доставка е приблизителна ( възможно е да е по-малка или по-голяма); тя се калкулира от система на трети страни и дружеството не носи отговорност за неточности в предоставената информация.

Офиси и автомати на Спиди в България може да разгледате тук .

Офиси и автомати на Еконт в България може да разгледате тук .

Ако мислите, че има грешка при поръчката ви, не се притеснявайте да ни потърсите на 0878 87 7101, или да ни напишете имейл на info@dvetemishki.bg – ако пратката не е отпътувала към вас, ще коригираме веднага. Ние от своя страна ще се свържем с вас, ако някой от артикулите не е наличен, или ако открием неточност в данните за доставка.

Ако желаете да издадем фактура за поръчаните продукти, трябва да изберете тази опция при финализирането на поръчката и да ни предоставите фирмените данни.

ДОСТАВКА В ЧУЖБИНА

Към момента не обработваме доставки извън България през сайта ни.

ПЛАЩАНИЯ

Когато приключвате поръчката си, ще имате възможност да изберете начин на плащане. Приемаме плащания с банков превод и плащане на куриера при получаване на пратката (наложен платеж).

Ако изберете да платите с наложен платеж, разписката от куриера за платената от вас сума замества касовия бон, който бихме ви издали, ако си закупите продукти от нас на място. Ако сме ви издали данъчна фактура, просто прикрепете тази разписка към фактурата и предайте на счетоводството. 

РЕКЛАМАЦИИ И ВРЪЩАНИЯ

Оглеждаме внимателно всяка пратка и я опаковаме най-грижовно, преди да напусне ателието. В редките случаи, когато поръчката ви пристигне в наранено състояние, или има грешка в съдържанието на пратката, можем да заменим наранените стоки за нови. Единствено молим да се свържете с нас в рамките на 7 календарни дни от получаването на поръчката, като ни изпратите имейл на info@dvetemishki.bg с номера на поръчката и снимка на наранената пратка.

Също имте правото да върнте всяка закупена стока в рамките на 14 календарни дни от датата на получаване на пратката. От хигиенни съображения не можем да обработим връщания на продукти, които са отваряни и използвани. За да направте рекламация, ни пишете на info@dvetemishki.bg , като цитирате номера на пратката. Ние ще се свържем с вас, за да обсъдим най-удобния за вас начин да ни върнете продуктите. След като ги получим обратно, ще ви възстановим платената сума по банкова сметка.

Моля да имте предвид, че не покриваме транспортните такси при обработване на рекламации и връщания, но се ангажираме да намерим най-удобния за вас вариант.